Saturday, April 26, 2008

PISS PÅ EN RUSS

Vårtid er russetid. Russetid er ikke vårens vakreste eventyr.

Russtid er vårens mareritt for mange beboere blant annet i Frognerparken-nabolaget. Det er ikke første gangen russen tar seg en tissepause i hagen til foreldrene mine eller deres naboer. Bak en busk, på garasjen, hvor enn det måtte passe tømmer russen den sprengte blæra si. Så kaster de fra seg noen tomflasker, og durer videre i bussene sine så hele huset rister mot kveldens mål, Frognerparken.

Sist brukte faren min Chica, schäferhunden vår, til å skremme noen småjenter som satt på huk i buskene. Chica bjeffet litt på dem, men det hadde ikke den store effekten på grunn av den øredøvende musikken fra bussen. Par av jentene skvatt litt, men resten av russen merket ingen ting og fortsatte med sitt fornødene.

Neste gang skal faren min stå klar med hageslangen har jeg rådet ham til. Så får de smake sin egen medisin og våkner kanskje litt fra zoombie-tilstanden noen av dem er i.

Har du noen bedre tips til hvordan faren min kan gi russen en lærepenge?
Forslag mottas med takk!

Ikke at jeg vil ødelegge festen eller noe: La russ være russ.
MEN PISS PÅ EN RUSS FØR HAN PISSER PÅ DEG.

1 comment:

Anonymous said...

Syntes at idéen om å pisse på en russ ikke er så verst.......stakkars foreldrene dine som må holde ut dette...helt utenkelig oppførsel i mine øyne!

Related Posts with Thumbnails